ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΣ

Pilates.

Το Pilates είναι μία μέθοδος εκγύμνασης που κρατά το σώμα σε άριστη φυσική κατάσταση, βασιζόμενη σε ένα σύστημα ασκήσεων διάτασης και ενδυνάμωσης. την οποία εμπνεύστηκε και σχεδίασε ο Ελληνογερμανικής καταγωγής Joseph Hubertus Pilates (1880-1967). H μέθοδος Pilates μας διδάσκει ιδανικά πράγματα για το σώμα μας, τα οποία και μπορούμε εύκολα να μεταφέρουμε και να ενσωματώσουμε στην καθημερινότητα μας.
Με το Pilates το σώμα μεταμορφώνεται και αποκτά μια υγιή και αρμονική σιλουέτα. O Πιλάτες συνήθιζε να λέει ότι «σε 5 μαθήματα αρχίζεις να αισθάνεσαι την διαφορά, σε 10 μαθήματα το αισθάνονται και οι άλλοι, σε 20 μαθήματα έχεις ένα εντελώς καινούργιο σώμα». Πιο συγκεκριμένα, το Pilates δυναμώνει και τονώνει τους μυς, βελτιώνει τη στάση του σώματος και αυξάνει την ευλυγισία του, ενώ παράλληλα συντονίζει και ισορροπεί σώμα και μυαλό. Η μέθοδος που εμπνεύστηκε ο Πιλάτες θέτει σε κίνηση ομοιόμορφα...


sdf

Ashtanga Yoga.

Για πολλούς η πιο σύνθετη, δύσκολη και απαιτητική μορφή άσκησης της γιόγκα αλλά και η πιο όμορφη και πλούσια σε οφέλη. Πετυχαίνουμε την συνολική βελτίωση της φυσικής κατάστασης, την αύξηση της δύναμης μας και φτάνουμε σε αξιοζήλευτη ευλυγισία αρκετά σύντομα με την αφοσίωση στη τακτική άσκηση. Πρώτα από όλα όμως, πρόκειται για μία αναπνευστική άσκηση άρα και ιδιαίτερα καρδιοτονωτική.
Η πρόκληση στην Ashtanga Yoga είναι να εφαρμόζεις σωστά τις αναπνοές και να συγκεντρώνεσαι για να ελέγχεις τη θερμοκρασία του σώματος, να βρίσκεσαι σε μια συνεχόμενη ροή να μπορείς με κάθε εισπνοή να εφαρμόσεις όλη σου τη δύναμη στις ομάδες των μυών που απαιτεί η κάθε θέση με κάθε εκπνοή να χαλαρώνεις ακριβώς αυτούς τους μυς
Έτσι δουλεύεις μέσα σε κάθε άσανα, πας λίγο πιο κάτω με κάθε εισπνοή και χαλαρώνεις με τις εκπνοές.
Όταν πετύχεις αυτές τις ισορροπίες και τη καλή ροή του προγράμματος, αισθάνεσαι θέση με τη θέση ότι την πετυχαίνεις πιο άνετα, βελτιώνεσαι συνεχώς, βγαίνει όλο το πρόγραμμα χωρίς να το καταλάβεις, το απολαμβάνεις, έχεις πετύχει να ανοίξεις την αναπνευστή ικανότητα, έχεις γυμνάσει όλο σου το σώμα...


Aerial Yoga-Kids. Νιώσε την αίσθηση της ελευθερίας

Η μέθοδος Aerial Yoga  εκτελείται με τη βοήθεια ενός ειδικού πανιού (μήκους 6 μέτρων και πλάτους 2 μέτρων, είναι σαν αυτό που χρησιμοποιείται στα εναέρια ακροβατικά). Οι ασκήσεις Yoga εκτελούνται και σε συνδυασμό με ακροβατικές κινήσεις. Η Aerial Yoga γυμνάζει και ευθυγραμμίζει το σώμα, χαλαρώνει τις αρθρώσεις και βοηθά στην αποκατάσταση μυοσκελετικών προβλημάτων.


Functional training.

Σαν λειτουργική προπόνηση (Functional training) ορίζεται το σύνολο των ασκήσεων που εκπαιδεύουν-προπονούν σε κινήσεις που είναι απαραίτητες για τη δραστηριότητα του ατόμου, σε συνδυασμό με προπονητικές παραμέτρους που εξυπηρετούν τις καθημερινές δραστηριότητες ή τη συμμετοχή σε αθλητικές δραστηριότητες. 
Η λειτουργική προπόνηση έχει τις ρίζες της στην αποκατάσταση τραυματισμών. Φυσικοθεραπευτές ανέπτυξαν ένα ασκησιολόγιο, το οποίο αντέγραφε τις κινήσεις που οι ασθενείς έκαναν στην καθημερινότητά τους στο σπίτι ή στη δουλειά, έτσι ώστε να καταφέρουν γρήγορα να επανέρθουν στις καθημερινές τους εργασίες, μετά από κάποιο τραυματισμό ή μετά από χειρουργική επέμβαση.
Οι αθλητές στη προσπάθεια τους να αυξήσουν τη δύναμη χρησιμοποιούσαν ανέκαθεν βάρη. Οι κλασικές ασκήσεις δύναμης τις περισσότερες φορές απείχαν πολύ από τη πραγματική δραστηριότητα εξασκώντας άστοχα τους αθλητές.
Πλεονεκτήματα...


Bungee Fitness. H Απόλυτη ελευθερία στον αέρα

Το Bungee Fitness συνδυάζει τη γυμναστική, το χορό και την αερόβια άσκηση υψηλής έντασης με εναν πρωτότυπο και διασκεδαστικό τρόπο. Μυϊκή ενδυνάμωση , ελευθερία στη κίνηση, διάταση των μυών, αερόβια άσκηση υψηλής έντασης είναι μερικά απο τα οφέλη του Bungee Fitness & τοu Bungee Dancing. Ευεξία, αποσυμπίεση και αυτοπεποίθηση είναι μερικά απο τα ψυχικά οφέλη, που θα σας κάνουν να αγαπήσετε αυτό το τόσο διαφορετικό μάθημα.Χρησιμοποιούμε τα λάστιχα του bungee jumping και ζώνες αναρρίχησης κρεμασμένοι απο το ταβάνι, σε ενα ιδιαίτερο μάθημα που γίνεται σε διάφορες κατευθύνσεις ακόμα και κάθετα στο τοίχο. Με τη στήριξη που έχουμε απο το λάστιχο του bungee μερικές δύσκολες ασκήσεις εκτελούνται με ευκολία και ασφάλεια, γυμνάζοντας το σώμα με εναν διαφορετικό τρόπο. Μπορούμε να πηδήξουμε πιο ψηλά απ’οτι συνήθως να πάρουμε φόρα και να κάνουμε βουτιά προς το έδαφος με ασφάλεια ακόμα και να κρεμόμαστε λίγα εκατοστά πάνω απο το έδαφος όπως στο mission impossible.


Sup Pilates. Νίωσε την απόλυτη ελευθερία πάνω σε μια σανίδα

Το SUP Pilates είναι μία εξαιρετική γυμναστική για όλο το σώμα, αφού ενεργοποιούνται και ενδυναμώνονται όλες οι μυικές ομάδες, ενώ απαιτεί ταυτόχρονα δύναμη, αντοχή, ευελιξία και σταθερότητα. Σε λίγα μόνο μαθήματα θα δείτε το σώμα σας να αλλάζει και την αντοχή σας να αυξάνεται.