Ashtanga Yoga

Ashtanga Yoga

Για πολλούς η πιο σύνθετη, δύσκολη και απαιτητική μορφή άσκησης της γιόγκα αλλά και η πιο όμορφη και πλούσια σε οφέλη.
Πετυχαίνουμε την συνολική βελτίωση της φυσικής κατάστασης, την αύξηση της δύναμης μας και φτάνουμε σε αξιοζήλευτη ευλυγισία αρκετά σύντομα με την αφοσίωση στη τακτική άσκηση. Πρώτα από όλα όμως, πρόκειται για μία αναπνευστική άσκηση άρα και ιδιαίτερα καρδιοτονωτική.
Η πρόκληση στην Ashtanga Yoga είναι να εφαρμόζεις σωστά τις αναπνοές και να συγκεντρώνεσαι για να ελέγχεις τη θερμοκρασία του σώματος, να βρίσκεσαι σε μια συνεχόμενη ροή να μπορείς με κάθε εισπνοή να εφαρμόσεις όλη σου τη δύναμη στις ομάδες των μυών που απαιτεί η κάθε θέση με κάθε εκπνοή να χαλαρώνεις ακριβώς αυτούς τους μυς.
Έτσι δουλεύεις μέσα σε κάθε άσανα, πας λίγο πιο κάτω με κάθε εισπνοή και χαλαρώνεις με τις εκπνοές.
Όταν πετύχεις αυτές τις ισορροπίες και τη καλή ροή του προγράμματος, αισθάνεσαι θέση με τη θέση ότι την πετυχαίνεις πιο άνετα, βελτιώνεσαι συνεχώς, βγαίνει όλο το πρόγραμμα χωρίς να το καταλάβεις, το απολαμβάνεις, έχεις πετύχει να ανοίξεις την αναπνευστή ικανότητα, έχεις γυμνάσει όλο σου το σώμα, έχεις δυναμώσει όλους σου τους μυς και ταυτόχρονα έχεις χαλαρώσεις τους συνδέσμους των μυών όσο χρειάζεται για να είσαι ευκίνητος, έχεις περάσει τη συγκέντρωση επάνω στο σώμα σου που κράτησε σχεδόν δύο ώρες, έχεις κάνει όλο το πρόγραμμα της Ashtanga Yoga, είσαι χαρούμενος, αισθάνεσαι πανέμορφα.